Close

קידום אורגני SEO

קידום בגוגל

מהו קידום אתר בגוגל ?

קידום אתר בגוגל הינו מושג עסקי המהווה סדרה של פעולות הכוללות הזנת תכנים, מילות מפתח קישורים ועוד לכתובת מסויימת באינטרנט היכולה להיות עסק כל כל דף נחיתה שהוא.

המושג השתרש מהמושג SEO שהוא בעצם ראשי תיבות של Search Engine Optimization המאגד בתוכו את שלל השיטות הקיימות היום בעולם קידום האתרים.

היות והאלגוריתם של גוגל הינו חסוי וסודי ואין איש בעולם קידום האתרים שמכיר אותו על בוריו (אולי אפילו בגוגל כבר לא יודעים כבר מרוב עדכונים ושינויים באלגוריתם… ) אזי שכל קידום אתר הוא אוסף של נסיונות לקדם את המושג בשלל שיטות שהן לחמו של מקדם האתר.



הבטיחו לי מקום ראשון בגוגל

היות וגוגל הינו מנוע חיפוש שלא מושפע בקלות והחוקים שלו לגבי מה יופיע בדף ראשי הינם סודיים, כל מקדם אתרים המכבד את עצמו לא יכול להבטיח לבעל עסק שהוא יופיע בדף הראשי.




איך בכל זאת יודעים מה לעשות כדי לקדם את האתר בגוגל ?

להלן מספר טיפים על איך לקדם אתר בגוגל :
1. נסו לרכוש שם אתר המכיל את מילת המפתח הכי חשובה לכם
2. וודאו כי האתר שלכם עבר אופטימיזציה מקצועית על ידי מקדם אתרים שיודע מה הוא עושה – תהליך זה נקרא "מחקר מילים"
3. דאגו כי בונה האתר שלכם דאג לשים תאגים מתאימים בכל רחבי האתר ומדגיש את הכותרות של הדפים באופן נכון – לחוקי גוגל להלן קישור http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769
4. דאגו לאיכות הקוד
5. שימו לב שמילות המפתח שלכם קיימות בתוך התוכן של האתר שלכם במקומות מפתח

למידע נוסף לקידום אתר באינטרנט וקידום אתר בגוגל הקישו פה

קידום אתרים - מה לא לעשות

אף אחד לא רוצה שאתרו ירשם ברשימה השחורה של גוגל. ישנן לא מעט פעולות שאנו עלולים לעשות בכוונה או בטעות, ובעקבות כך למצוא את עצמנו מנודים מלוח התוצאות אף לצמיתות.

ריכזנו עבורכם מספר כללים שיאפשרו לכם לקדם את אתרכם בדרך הנכונה, כך שעליכם לאמץ כללים אלו ולוודא שאתם לא פועלים בצורה שחורה, או לא חוקית, בדרך לקידום אתרכם לראש לוח התוצאות.

1. מילות מפתח שאינן קשורות – אל תשתמשו במילות מפתח שאינן רלוונטיות לאתרכם, זה רק עלול לבלבל את מנוע החיפוש ולשבש את הסריקה.

2. דחיסת מילות מפתח – אל תשתמשו במילות מפתח בצורה לא טבעית. השתמשו בהן כפי שהייתם רוצים לקרוא אותן. המנעו ממשפט כמו: "אוכל לכלבים אוכל לכלבים אוכל לכלבים".

3. אל תחביאו מידע – אל תשימו לינקים בצבע הרקע, או טקסט בצבע הרקע. אל תחביאו מידע מהעין האנושית רק למטרת הסריקה של האתר. האמינו לנו ולגוגל שכל מידע סופו להימצא ולהתגלות.

4. הפרדת תכנים – אל תפרידו בין תכנים שנצפים על ידי הגולשים שלכם לבין תכנים שנצפים על ידי מנוע החיפוש. אתם לא כותבים תכנים למטרות קידום אתרים אלא למטרות שירות עבור הגולשים והלקוחות שלכם.

5. אל תבצעו העברות אוטומטיות לדפים – אל תתנו לגולשים שלכם להגיע לדף שיש בו על פניו תוכן רלוונטי ולבסוף תעבירו אותו לעמוד אחר. אם גולש מגיע לדף, כנראה שהוא אמור לצפות בו ולא לסבול על חשבון קידום האתר שלכם.

6. אל תעתיקו תכנים, לעולם. אל תעתיקו ותדביקו טקסט מאתרים אחרים לאתר שלכם. אתם לא יכול לקדם את אתרכם על בסיס טקסט שכבר קיים ברשת. דאגו לכתוב טקסט עשיר וייחודי ששייך אך ורק לכם. גוגל יגלה בפשטות מהיכן מגיע התוכן.

7. אל תשימו לינקים לאתרכם שמאחוריהם ישנן מילות לא רלוונטיות. כלומר, לינק לעמוד בנושא קוסמטיקה שרשום על גביו "fds fd sgg".

8. אל תשימו קישורים לאתרכם מאתרים אחרים כך שעל גבי הלינקים תמיד מופיעה אותה מילת מפתח. אם תמיד מופיע אותו ביטוי, הרי שאתם מנסים לקדם את אתרכם בלבד ודרך זו לא נראית טבעית לגוגל שכן אנשים שונים כותבים לינקים בצורות שונות.

9. אל תפרסמו את אתרכם באתרים שאינם רלוונטים אליכם כלל, ובטח שלא באתרים "מחשידים". אל תבצעו קידום אתרים בכל מחיר, למקור הקישורים צריכה להיות רמת אמינות גבוהה.

10. אל תשימו קישורים לאתרים בתמורה לכך שהם ישימו קישורים אליכם – המטרה בקידום אתרים היא לקבל קישורים לאתרכם בצורה טבעית, מאתרים שונים, עם מילות מפתח שונות. יצירת מעגל קישורים מרמז לגוגל שלא מדובר בתופעה טבעית אלא בקידום אתרים מוכוון ולא אמין.

לסיכום, עשרת הצעדים הללו אמורים להוות עבורכם בסיס התחלתי, עשר דיברות שעליכם לדאוג לשמור ולקיים. אל תנסו לאתגר את מנוע החיפוש והכי חשוב – אל תנסו לקדם את אתרכם למטרות קידום אתרים בלבד, נסו לספק לגולשים תוכן מעניין ואיכותי, כך שהם ירצו לשתף ולקשר אותו אליכם דרך אתרים אחרים. אחרי הכל – הגולשים הם המפרסמים הכי טובים בשוק.

דילוג לתוכן